دوشنبه ۲۴ شهریور ۰۴

راهنماي استراتژي بازاريابان براي ايجاد محتواي ديجيتال

هرآنچه بايد درباره ترجمه و توليد محتوا بدانيد

راهنماي استراتژي بازاريابان براي ايجاد محتواي ديجيتال

۱۷ بازديد

راز ايجاد يك تجربه يكپارچه و جسورانه از برند را بياموزيد:

ارتباط - ارائه محتوا توسط دستگاه ، مكان و تنظيمات ترجيحي كاربر براي ايجاد تجارب شخصي سازي شده موثر.

سازگاري - ارائه صداي يكپارچه به هر مشتري در هر نقطه تماس كه هويت تجاري مشخصي را منتقل كند.

ايجاد تجارب بهتر از برند به معناي مدرن سازي نحوه مديريت محتوا است. عمليات محتواي خود را ساده كنيد و هر محتوايي را براي نام تجاري خود سخت تر كنيد. به اين ترتيب ، بازاريابان زمان كمتري را براي مديريت محتوا و زمان بيشتري را با استفاده از محتوا صرف مي كنند تا تجربيات ديجيتالي به يادماندني ايجاد كنند كه باعث تغيير مشتري مي شود.

 

محتوا پايه و اساس برند شما است. نحوه ساختار شما در محتوا بر نحوه تحويل آن به مشتريان تأثير مي گذارد. يك بستر چابك محتواي آينده است - محتوا بايد بدون محدوديت CMS هاي سنتي بتواند از ايجاد به نقطه انتهايي جريان يابد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.